Organizacja d-Trans Łazarewicz osiągnęła 385 548 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 385 548 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 278 633 zł.
Zysk netto wyniósł 106 915 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 385 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 385 548 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 106 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 915 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT d-Trans Łazarewicz wynosi 119 tys. zł.
EBITDA d-Trans Łazarewicz wynosi 119 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji d-Trans Łazarewicz wynosi 768 627 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
83 936 zł a 1 496 807 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 764 877 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 768 627 zł w 2022 roku.
• 3750 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji d-Trans Łazarewicz wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,705% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji d-Trans Łazarewicz wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
d-Trans Łazarewicz charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla d-Trans Łazarewicz wynosi 21 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 12 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 39 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 12 tys. zł a 39 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2021 a 2022 rokiem. Zmiana wynosi 21 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 21 tys. zł w 2022 roku.
• 0 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 12 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 39 tys. zł w 2022 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne d-Trans Łazarewicz wyniosły 266 696
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów d-Trans Łazarewicz wyniosła 233 283 zł.
a
ktywa obrotowe to 233 283 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 233 283 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 111 915 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 121 368 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 228 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 233 283 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 96 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania d-Trans Łazarewicz wyniosły 121 368 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 233 283 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 121 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 121 368 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja d-Trans Łazarewicz wykazała przychody na poziomie 385 548 zł.
Organizacja zarobiła 118 852 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 937 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 915 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 937 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 937 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku