Organizacja Good Taste Festiwale osiągnęła 525 836 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 525 836 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 551 117 zł.
Strata netto wyniosła 25 281 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 262 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 525 836 zł w 2023 roku.
• 5 094 294 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 641 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 281 zł w 2023 roku.
• 1 286 573 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Good Taste Festiwale wynosi 50 tys. zł.
EBITDA Good Taste Festiwale wynosi 50 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Good Taste Festiwale wynosi 1 304 026 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 085 169 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 652 013 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 304 026 zł w 2023 roku.
• 9 514 920 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good Taste Festiwale wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,133% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Good Taste Festiwale charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Good Taste Festiwale wyniosły 476 287
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Good Taste Festiwale wyniosła 3 212 901 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 212 901 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 212 901 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 271 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 941 609 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 606 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 212 901 zł w 2023 roku.
• 3 863 923 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Good Taste Festiwale wyniosły 1 941 609 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 212 901 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 970 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 941 609 zł w 2023 roku
• 2 567 350 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Good Taste Festiwale wykazała przychody na poziomie 525 836 zł.
Organizacja zarobiła -20 822 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4459 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -25 281 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2230 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4459 zł w 2023 roku
• 128 821 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Good Taste Festiwale wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.