Organizacja Trucktransfers osiągnęła 2 932 358 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 932 358 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 704 234 zł.
Zysk netto wyniósł 228 124 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 466 179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 932 358 zł w 2022 roku.
• 127 502 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 114 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 228 124 zł w 2022 roku.
• 84 989 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trucktransfers wynosi 363 tys. zł.
EBITDA Trucktransfers wynosi 364 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trucktransfers wynosi 3 105 985 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
238 585 zł a 7 330 895 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 552 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 105 985 zł w 2022 roku.
• 492 448 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Trucktransfers wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,430% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,89% w 2021 roku.
• 2,74% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trucktransfers wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Trucktransfers charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Trucktransfers wynosi 79 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 46 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 117 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 46 tys. zł a 117 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
40 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 79 tys. zł w 2022 roku.
• 15 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 46 tys. zł w 2022 roku.
• 4 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 117 tys. zł w 2022 roku.
• 31 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 236 967
zł.
Koszty operacyjne Trucktransfers wyniosły 2 569 505
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
118 483 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 236 967 zł w 2022 roku
• 9448 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2022 roku
•
28% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trucktransfers wyniosła 965 749 zł.
a
ktywa trwałe to 10 136 zł.
a
ktywa obrotowe to 955 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 965 749 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 318 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 647 636 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 482 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 965 749 zł w 2022 roku.
• 159 361 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trucktransfers wyniosły 647 636 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 965 749 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 323 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 647 636 zł w 2022 roku
• 69 372 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trucktransfers wykazała przychody na poziomie 2 932 358 zł.
Organizacja zarobiła 299 236 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 71 112 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 228 124 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 35 556 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 71 112 zł w 2022 roku
• 8605 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Trucktransfers wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.