Organizacja Moto-Truck PL osiągnęła 20 053 474 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 024 131 zł. Pozostałe przychody to 29 343 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 909 972 zł.
Zysk netto wyniósł 3 114 159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 760 151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 053 474 zł w 2024 roku.
• 5 372 139 zł w 2023 roku.
• 2 328 591 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 438 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 114 159 zł w 2024 roku.
• 515 759 zł w 2023 roku.
• 258 283 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Moto-Truck PL wynosi 3,87 mln zł.
EBITDA Moto-Truck PL wynosi 3,94 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
544 570 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 874 425 zł w
2024 roku.
• 604 125 zł w
2023 roku.
• 281 660 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
554 309 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 943 403 zł w
2024 roku.
• 628 977 zł w
2023 roku.
• 281 660 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Moto-Truck PL wynosi 28 829 973 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 004 355 zł a 50 133 685 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 021 036 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 829 973 zł w 2024 roku.
• 6 313 199 zł w 2023 roku.
• 2 867 441 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Moto-Truck PL wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Moto-Truck PL charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 076 137
zł.
Koszty operacyjne Moto-Truck PL wyniosły 16 149 706
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
148 663 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 076 137 zł w 2024 roku
• 76 119 zł w 2023 roku
• 98 854 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Moto-Truck PL wyniosła 9 950 188 zł.
a
ktywa trwałe to 1 387 531 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 562 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 950 188 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 005 806 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 944 382 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 400 367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 950 188 zł w 2024 roku.
• 2 832 095 zł w 2023 roku.
• 671 544 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 78%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Moto-Truck PL wyniosły 5 944 382 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 950 188 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 830 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 944 382 zł w 2024 roku
• 1 940 447 zł w 2023 roku
• 295 656 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2024 roku
• 69% w 2023 roku
• 44% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Moto-Truck PL wykazała przychody na poziomie 20 053 474 zł.
Organizacja zarobiła 3 876 781 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 762 622 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 114 159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 108 345 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 762 622 zł w 2024 roku
• 54 459 zł w 2023 roku
• 23 281 zł w 2022 roku
Organizacja Moto-Truck PL wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chmiel Leszek
posiada 140 udziałów,
które stanowią 70.0% firmy.
Chmiel Jakub
posiada 30 udziałów,
które stanowią 15.0% firmy.
Chmiel Olga
posiada 30 udziałów,
które stanowią 15.0% firmy.