Organizacja Spoko marketing osiągnęła 259 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 259 896 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 212 205 zł.
Zysk netto wyniósł 47 691 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 129 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 259 896 zł w 2022 roku.
• 45 013 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 691 zł w 2022 roku.
• 5952 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spoko marketing wynosi 408 010 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
43 982 zł a 667 674 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 408 010 zł w 2022 roku.
• 62 029 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spoko marketing wyniosła 81 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 194 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 194 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 58 643 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 551 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 194 zł w 2022 roku.
• 19 305 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spoko marketing wyniosły 22 551 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 194 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 551 zł w 2022 roku
• 8353 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spoko marketing wykazała przychody na poziomie 259 896 zł.
Organizacja zarobiła 53 095 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5404 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2702 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5404 zł w 2022 roku
• 938 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku