SPOKO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000895099
NIP
8883149637
REGON
388681485

Podsumowanie

aktywa
81 tys.
przychód
260 tys.
zysk
48 tys.
wartość firmy
408 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
WŁOCŁAWEK
Adres
UL. DŁUGA, 40
Kod pocztowy
87-800
Rejestracja
2021-04-15
Rozpoczęcie działalności
2021-04-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
spokomarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spoko marketing osiągnęła 259 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 259 896 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 212 205 zł.
Zysk netto wyniósł 47 691 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 129 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 259 896 zł w 2022 roku.
• 45 013 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 23 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 691 zł w 2022 roku.
• 5952 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spoko marketing wynosi 408 010 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 43 982 zł a 667 674 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 408 010 zł w 2022 roku.
• 62 029 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spoko marketing wyniosła 81 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 194 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 194 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 58 643 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 551 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 194 zł w 2022 roku.
• 19 305 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spoko marketing wyniosły 22 551 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 194 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 276 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 551 zł w 2022 roku
• 8353 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spoko marketing wykazała przychody na poziomie 259 896 zł.
Organizacja zarobiła 53 095 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5404 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2702 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5404 zł w 2022 roku
• 938 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Spoko marketing wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kacznow Sławomir posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ciechanowski Patryk posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.