Organizacja Agencja reklamowa pro-kreator osiągnęła 78 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 78 676 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 378 zł.
Zysk netto wyniósł 15 299 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 39 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 78 677 zł w 2024 roku.
• 221 515 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 299 zł w 2024 roku.
• 17 909 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 18 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 18 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 142 302 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
28 656 zł a 214 182 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 71 151 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 142 302 zł w 2024 roku.
• 236 496 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa pro-kreator wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 13 061
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa pro-kreator wyniosły 60 839
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6531 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 13 061 zł w 2024 roku
• 99 935 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
50% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pro-kreator wyniosła 44 633 zł.
a
ktywa trwałe to 16 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 633 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 633 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 38 208 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6425 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 633 zł w 2024 roku.
• 37 956 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa pro-kreator wyniosły 6425 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 633 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6425 zł w 2024 roku
• 15 046 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 40% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa pro-kreator wykazała przychody na poziomie 78 677 zł.
Organizacja zarobiła 16 832 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 299 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 767 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1533 zł w 2024 roku
• 1787 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku