SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z KOMPLEMENTARIUSZY SAMODZIELNIE. W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI MTR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DO DZIAŁANIA UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, TOMASZ KONOPKA - PREZES ZARZĄDU
Realizacja kampanii w mediach tradycyjnych oraz cyfrowych.
Tworzenie strategii opartych na badaniach rynku i zachowań konsumenckich.
Kompleksowa obsługa klienta z dedykowanymi zespołami.
Wielokrotnie nagradzana za skuteczność i jakość usług.
MTR Media to agencja reklamowa z ponad 25-letnią historią, działająca na rynku od 1995 roku. Posiada szeroki zakres usług, w tym dom mediowy, agencję marketingu internetowego, eventowego oraz PR. Klientom oferuje kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu i realizacji kampanii reklamowych, świadcząc usługi w mediach tradycyjnych, takich jak telewizja, radio i outdoor, jak również w przestrzeni cyfrowej. MTR Media stawia na badania rynku i analizy konsumenckie, co umożliwia tworzenie skutecznych strategii komunikacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Agencja łączy różnorodne kanały komunikacji oraz nowatorskie podejścia, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki dedykowanym zespołom, gwarantuje elastyczność i krótki czas realizacji usług. Z biegiem lat zdobywała liczne nagrody, w tym tytuł Agencji Reklamowej Roku przyznawany przez „Media Marketing Polska”, co podkreśla wysoką jakość jej działań i zadowolenie klientów. MTR Media nieustannie poszukuje nowych rozwiązań oraz dąży do doskonalenia oferowanych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja MTR Media osiągnęła 11 498 519 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 637 862 zł. Pozostałe przychody to 860 657 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 004 771 zł.
Zysk netto wyniósł 3 633 091 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 401 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 498 519 zł w 2024 roku.
• 10 087 400 zł w 2023 roku.
• 10 993 070 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 372 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 633 091 zł w 2024 roku.
• 2 595 279 zł w 2023 roku.
• 2 516 462 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MTR Media wynosi 3,66 mln zł.
EBITDA MTR Media wynosi 3,76 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
384 030 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 664 816 zł w
2024 roku.
• 2 685 287 zł w
2023 roku.
• 2 814 100 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
391 750 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 763 130 zł w
2024 roku.
• 2 731 679 zł w
2023 roku.
• 2 859 867 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MTR Media wynosi 29 573 752 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 375 707 zł a 50 863 280 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 702 572 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 573 752 zł w 2024 roku.
• 21 756 936 zł w 2023 roku.
• 20 098 989 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MTR Media wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
MTR Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 634 780
zł.
Koszty operacyjne MTR Media wyniosły 6 973 047
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
9197 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 634 780 zł w 2024 roku
• 574 871 zł w 2023 roku
• 599 302 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MTR Media wyniosła 14 431 966 zł.
a
ktywa trwałe to 231 995 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 199 970 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 431 966 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 834 276 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 597 690 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 468 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 431 966 zł w 2024 roku.
• 9 842 917 zł w 2023 roku.
• 6 745 734 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MTR Media wyniosły 4 597 690 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 431 966 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 209 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 597 690 zł w 2024 roku
• 3 641 733 zł w 2023 roku
• 3 139 828 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 37% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MTR Media wykazała przychody na poziomie 11 498 519 zł.
Organizacja zarobiła 4 515 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 882 039 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 633 091 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 126 006 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 882 039 zł w 2024 roku
• 633 589 zł w 2023 roku
• 593 409 zł w 2022 roku