Organizacja Truck import-export wynajem osiągnęła 18 875 669 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 868 054 zł. Pozostałe przychody to 7614 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 586 710 zł.
Zysk netto wyniósł 281 344 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 718 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 875 669 zł w 2024 roku.
• 31 086 957 zł w 2023 roku.
• 10 698 422 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 281 344 zł w 2024 roku.
• 649 640 zł w 2023 roku.
• 462 851 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck import-export wynajem wynosi 298 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck import-export wynajem wynosi 16 347 612 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 638 456 zł a 47 189 171 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 086 903 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 347 612 zł w 2024 roku.
• 25 750 646 zł w 2023 roku.
• 10 957 168 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck import-export wynajem wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 244 909
zł.
Koszty operacyjne Truck import-export wynajem wyniosły 18 570 360
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
61 227 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 244 909 zł w 2024 roku
• 114 653 zł w 2023 roku
• 106 593 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck import-export wynajem wyniosła 6 540 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 540 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 509 384 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 475 928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 033 457 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 637 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 551 398 zł w 2024 roku.
• 8 072 025 zł w 2023 roku.
• 5 738 723 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck import-export wynajem wyniosły 3 033 457 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 551 398 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 758 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 033 457 zł w 2024 roku
• 4 835 428 zł w 2023 roku
• 3 107 413 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2024 roku
• 60% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck import-export wynajem wykazała przychody na poziomie 18 875 669 zł.
Organizacja zarobiła 305 308 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 964 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 281 344 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5991 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 964 zł w 2024 roku
• 179 938 zł w 2023 roku
• 51 997 zł w 2022 roku
Organizacja Truck import-export wynajem wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.7%.