MEDIASEARCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000803961
NIP
7010945214
REGON
384370104

Podsumowanie

aktywa
688 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
171 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JULIANA BARTOSZEWICZA, 3
Kod pocztowy
00-337
Rejestracja
2019-09-13
Rozpoczęcie działalności
2019-09-13
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediasearch osiągnęła 1 065 415 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 065 415 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 894 246 zł.
Zysk netto wyniósł 171 169 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 355 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 065 415 zł w 2022 roku.
• 985 551 zł w 2021 roku.
• 401 001 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 57 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 171 169 zł w 2022 roku.
• 341 278 zł w 2021 roku.
• 90 593 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediasearch wynosi 1 851 733 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 456 780 zł a 2 663 538 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 617 244 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 851 733 zł w 2022 roku.
• 2 350 548 zł w 2021 roku.
• 702 153 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediasearch wyniosła 688 265 zł.
a
ktywa trwałe to 27 zł.
a
ktywa obrotowe to 688 238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 688 265 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 609 040 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 225 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 229 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 688 265 zł w 2022 roku.
• 549 877 zł w 2021 roku.
• 111 759 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediasearch wyniosły 79 225 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 688 265 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 225 zł w 2022 roku
• 112 006 zł w 2021 roku
• 15 166 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediasearch wykazała przychody na poziomie 1 065 415 zł.
Organizacja zarobiła 188 711 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 542 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 171 169 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5847 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 542 zł w 2022 roku
• 34 423 zł w 2021 roku
• 8960 zł w 2020 roku

Organizacja Mediasearch wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wiechowska Joanna posiada 114 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 13.02.2020 jest Wiechowska Joanna kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.09.2019 do 13.02.2020 był Well Group kontrolując 100% udziałów.