AJU MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000800209
NIP
8982252479
REGON
384166036

Podsumowanie

aktywa
89 tys.
przychód
302 tys.
zysk
-14 tys.
wartość firmy
201 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ROMANA DMOWSKIEGO, 3
Kod pocztowy
50-203
Rejestracja
2019-08-21
Rozpoczęcie działalności
2019-08-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Aju media osiągnęła 302 101 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 302 072 zł. Pozostałe przychody to 29 zł.
Całkowite koszty wyniosły 316 234 zł.
Strata netto wyniosła 14 162 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 100 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 302 101 zł w 2022 roku.
• 405 993 zł w 2021 roku.
• 447 060 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -14 162 zł w 2022 roku.
• -16 032 zł w 2021 roku.
• 20 227 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aju media wynosi 201 401 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 755 253 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 67 134 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 201 401 zł w 2022 roku.
• 277 558 zł w 2021 roku.
• 397 867 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Aju media wyniosła 88 559 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4200 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 359 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 88 559 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -4967 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 93 525 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 29 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 88 559 zł w 2022 roku.
• 62 617 zł w 2021 roku.
• 79 139 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 285%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Aju media wyniosły 93 525 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 88 559 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 106%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 93 525 zł w 2022 roku
• 53 422 zł w 2021 roku
• 53 912 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 106% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 68% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Aju media wykazała przychody na poziomie 302 101 zł.
Organizacja zarobiła -14 162 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -14 162 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 4921 zł w 2020 roku

Organizacja Aju media wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ćwiek Łukasz posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Hajduk Andrzej posiada 28 udziałów, które stanowią 28% firmy.
Hoffmann Krzysztof posiada 22 udziałów, które stanowią 22% firmy.
Gilewicz Mateusz posiada 17 udziałów, które stanowią 17% firmy.
Największym udziałowcem od 23.02.2024 jest Ćwiek Łukasz kontrolujący 33% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.07.2020 do 23.02.2024 był Ćwiek Łukasz kontrolując 30% udziałów.
W okresie od 21.08.2019 do 31.07.2020 najwięcej udziałów posiadał Ćwiek Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 33%.