PRIVATE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000769164
NIP
5213854556
REGON
382441900

Podsumowanie

aktywa
333 tys.
przychód
1,8 mln
zysk
278 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARSZAŁKOWSKA, 126
Kod pocztowy
00-008
Rejestracja
2019-01-30
Rozpoczęcie działalności
2019-01-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
privatemarketing.pl
Email
aneta@privatemarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Private marketing osiągnęła 1 767 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 767 552 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 489 634 zł.
Zysk netto wyniósł 277 918 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 767 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 767 552 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 277 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 277 918 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Private marketing wynosi 2 502 230 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 212 189 zł a 4 418 880 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 502 230 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 502 230 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Private marketing wyniosła 332 514 zł.
a
ktywa obrotowe to 332 514 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 332 514 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 282 918 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 49 595 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 332 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 332 514 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Private marketing wyniosły 49 595 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 332 514 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 49 595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 49 595 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Private marketing wykazała przychody na poziomie 1 767 552 zł.
Organizacja zarobiła 307 332 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 414 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 277 918 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 414 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 414 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Private marketing wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Uzarska Aneta posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Uzarski Tomasz posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.