GRUPA MARKETER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000763198
NIP
7123150456
REGON
060437049

Podsumowanie

aktywa
824 tys.
przychód
2,5 mln
zysk
213 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FRANCISZKA STEFCZYKA, 32
Kod pocztowy
20-151
Rejestracja
2019-01-02
Rozpoczęcie działalności
2009-02-01
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI ORAZ PROWADZENIA JEJ SPRAW W ZAKRESIE ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I ROZPORZĄDZANIA PRAWAMI O WARTOŚCI DO KWOTY 30.000,00 ZŁ (TRZYDZIEŚCI TYSIĘCY ZŁOTYCH). POWYŻEJ TEJ KWOTY WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Grupa marketer osiągnęła 2 466 893 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 466 893 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 253 994 zł.
Zysk netto wyniósł 212 899 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 616 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 466 893 zł w 2022 roku.
• 2 363 376 zł w 2021 roku.
• 1 921 563 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 53 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 899 zł w 2022 roku.
• 89 629 zł w 2021 roku.
• 330 668 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa marketer wynosi 3 065 021 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 568 829 zł a 6 167 233 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 749 101 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 065 021 zł w 2022 roku.
• 2 410 441 zł w 2021 roku.
• 3 237 831 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Grupa marketer wyniosła 824 301 zł.
a
ktywa obrotowe to 824 301 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 824 301 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 758 439 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 65 863 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 183 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 824 301 zł w 2022 roku.
• 703 183 zł w 2021 roku.
• 976 634 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Grupa marketer wyniosły 65 863 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 824 301 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 466 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 65 863 zł w 2022 roku
• 68 063 zł w 2021 roku
• 131 143 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Grupa marketer wykazała przychody na poziomie 2 466 893 zł.
Organizacja zarobiła 233 954 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 055 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 899 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5264 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 055 zł w 2022 roku
• 5304 zł w 2021 roku
• 34 093 zł w 2020 roku

Organizacja Grupa marketer wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sękowski Maciej posiada 25 udziałów, które stanowią 41.7% firmy.
Koziara Paweł posiada 25 udziałów, które stanowią 41.7% firmy.
Sala Paweł posiada 10 udziałów, które stanowią 16.7% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sękowski Maciej (42% udziałów)
• Koziara Paweł (42% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.01.2019 do 03.10.2019:
• Sękowski Maciej (42% udziałów)
• Koziara Paweł (42% udziałów)