SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU NIEZALEŻNIE OD PEŁNIONEJ W NIM FUNKCJI. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Oferuje lekkie, średnie i ciężkie pojazdy ratowniczo-gaśnicze
Stosuje podwozia renomowanych producentów
Dostosowuje pojazdy do indywidualnych potrzeb klientów
Projektuje pojazdy z nowoczesnym wyposażeniem ratunkowym
MOTO-TRUCK to firma specjalizująca się w produkcji samochodów specjalistycznych, dedykowanych jednostkom Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej. Ich oferta obejmuje szeroki asortyment lekkich, średnich oraz ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych, skonstruowanych na bazie podwozi renomowanych producentów automotive. MOTO-TRUCK kładzie szczególny nacisk na wysoką jakość technologii swoich pojazdów, gwarantując komfort obsługi oraz bezpieczeństwo. W odpowiedzi na różnorodne potrzeby swoich klientów, firma dąży do realizacji unikalnych projektów, oferując możliwość dostosowania nadwozi samochodów do indywidualnych specyfikacji zamawiającego. MOTO-TRUCK posiada w swoim portfolio zaawansowane pojazdy, wyposażone w hydrauliczne drabiny ratunkowe oraz agregaty pompowe. W ramach działalności, firma promuje także współpracę z klientami poprzez prezentację dotychczasowych realizacji w galerii, co świadczy o ich zaangażowaniu w zaspokajanie specyficznych potrzeb straży pożarnej. Dodatkowo, MOTO-TRUCK korzysta z unijnych dotacji, które wspierają ich działalność, zwłaszcza w trudnych okresach, takich jak pandemia COVID-19.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Moto-Truck osiągnęła 280 939 616 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 280 906 574 zł. Pozostałe przychody to 33 043 zł.
Całkowite koszty wyniosły 268 684 680 zł.
Zysk netto wyniósł 12 221 894 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 620 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 280 939 616 zł w 2024 roku.
• 288 528 166 zł w 2023 roku.
• 211 402 877 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 805 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 221 894 zł w 2024 roku.
• 8 897 273 zł w 2023 roku.
• 5 671 699 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Moto-Truck wynosi 23,26 mln zł.
EBITDA Moto-Truck wynosi 26,47 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2 416 577 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 23 259 489 zł w
2024 roku.
• 15 158 573 zł w
2023 roku.
• 11 607 612 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 782 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 26 471 569 zł w
2024 roku.
• 17 072 511 zł w
2023 roku.
• 13 022 346 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Moto-Truck wynosi 259 235 865 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
23 055 211 zł a 702 349 041 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 29 008 722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 259 235 865 zł w 2024 roku.
• 243 260 654 zł w 2023 roku.
• 176 558 786 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Moto-Truck wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2024 roku.
• 0,31% w 2023 roku.
• 0,31% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Moto-Truck charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 21 196 995
zł.
Koszty operacyjne Moto-Truck wyniosły 257 647 085
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 690 619 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 21 196 995 zł w 2024 roku
• 19 608 864 zł w 2023 roku
• 16 114 056 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Moto-Truck wyniosła 280 028 525 zł.
a
ktywa trwałe to 44 509 006 zł.
a
ktywa obrotowe to 235 519 518 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 280 028 525 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 740 282 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 249 288 243 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 781 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 280 028 525 zł w 2024 roku.
• 138 239 107 zł w 2023 roku.
• 96 614 595 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Moto-Truck wyniosły 249 288 243 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 280 028 525 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 282 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 249 288 243 zł w 2024 roku
• 117 813 173 zł w 2023 roku
• 79 365 611 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2024 roku
• 85% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Moto-Truck wykazała przychody na poziomie 280 939 616 zł.
Organizacja zarobiła 15 826 409 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 604 515 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 221 894 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 546 185 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 604 515 zł w 2024 roku
• 2 080 546 zł w 2023 roku
• 1 386 029 zł w 2022 roku
Organizacja Moto-Truck wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 9%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 9%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chmiel Leszek
posiada 1000 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.