Kompleksowe strategie komunikacji badań i innowacji
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
Obsługa mediów społecznościowych i branding
Produkcja materiałów foto i wideo
Organizacja konferencji, kursów i szkoleń
R&D Promotion to agencja interaktywna, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze partnerów z dziedziny badań i innowacji. Jej misją jest wspieranie innowatorów, naukowców, przedsiębiorców i samorządów w tworzeniu i wdrażaniu efektywnych strategii komunikacyjnych, a także budowanie silnych marek osobistych. Działalność R&D Promotion obejmuje szereg usług, w tym tworzenie interaktywnych i responsywnych stron internetowych, zarządzanie mediami społecznościowymi, branding oraz produkcję materiałów foto i wideo. Agencja wyróżnia się zdolnością dostosowania strategii do specyficznych potrzeb klientów oraz współpracą z różnorodnymi sektorem, od edukacji po przemysł. R&D Promotion uznawana jest za eksperta w zakresie strategii sprzedaży online, organizacji konferencji oraz szkoleń, co czyni ją godnym zaufania partnerem dla wszystkich, którzy dążą do rozwoju swojej obecności w sieci i na rynku. Wspólnymi działaniami agencji z innymi podmiotami przynoszą codzienne efekty w postaci zrealizowanych projektów oraz wzrastającego zainteresowania innowacjami.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja R&d promotion osiągnęła 227 066 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 227 029 zł. Pozostałe przychody to 38 zł.
Całkowite koszty wyniosły 190 935 zł.
Zysk netto wyniósł 36 093 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 37 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 227 066 zł w 2024 roku.
• 154 258 zł w 2023 roku.
• 192 380 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 093 zł w 2024 roku.
• -53 043 zł w 2023 roku.
• -14 910 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji R&d promotion wynosi 295 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 567 665 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 49 292 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 295 750 zł w 2024 roku.
• 102 838 zł w 2023 roku.
• 128 253 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji R&d promotion wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 77 823
zł.
Koszty operacyjne R&d promotion wyniosły 184 787
zł.
Wynagrodzenia stanowią 42%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
12 970 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 77 823 zł w 2024 roku
• 81 674 zł w 2023 roku
• 92 586 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
42% w 2024 roku
•
40% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów R&d promotion wyniosła 60 316 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1005 zł.
a
ktywa obrotowe to 59 311 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 316 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -40 193 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 509 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 316 zł w 2024 roku.
• 25 865 zł w 2023 roku.
• 61 326 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -90%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania R&d promotion wyniosły 100 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 316 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 167%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 509 zł w 2024 roku
• 102 151 zł w 2023 roku
• 84 570 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 167% w 2024 roku
• 395% w 2023 roku
• 138% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja R&d promotion wykazała przychody na poziomie 227 066 zł.
Organizacja zarobiła 36 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 093 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 188 zł w 2022 roku