SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Tworzenie stron internetowych dopasowanych do potrzeb klientów
Kampanie reklamowe w internecie, w tym Google i media społecznościowe
Usługi pozycjonowania stron dla zwiększenia widoczności w Google
Opracowywanie identyfikacji wizualnej oraz projektów logo
Wsparcie w marketingu dla organizacji non-profit i dużych wydarzeń
REAL MARKETING to agencja reklamowa z siedzibą w Tychach, która specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych, kampanii reklamowych oraz strategii marketingowych. Działają od 17 lat, obsługując ponad 400 klientów, co świadczy o ich szerokim doświadczeniu i zaufaniu, jakim darzy ich rynek. REAL MARKETING stawia na skuteczność w internecie, oferując usługi z zakresu pozycjonowania, tworzenia profesjonalnych stron oraz reklamy w mediach społecznościowych. Ich podejście do marketingu bazuje na zestawieniu tradycyjnych metod z nowoczesnymi technikami, co zapewnia klientom możliwość dotarcia do docelowej grupy odbiorców z pierwszorzędnymi propozycjami. Ważną częścią działalności agencji są kampanie skierowane do organizacji non-profit, jak również współpraca z dużymi markami, np. w zakresie promocji wydarzeń kulturalnych. REAL MARKETING wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu oraz kompleksową obsługą, co pozwala ich klientom na osiąganie lepszych wyników sprzedażowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Real Marketing osiągnęła 321 127 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 319 659 zł. Pozostałe przychody to 1468 zł.
Całkowite koszty wyniosły 334 731 zł.
Strata netto wyniosła 15 072 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 53 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 321 127 zł w 2024 roku.
• 159 753 zł w 2023 roku.
• 166 483 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2512 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 072 zł w 2024 roku.
• 33 021 zł w 2023 roku.
• 5986 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Real Marketing wynosi 243 829 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 802 817 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 243 829 zł w 2024 roku.
• 279 632 zł w 2023 roku.
• 151 216 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Real Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Real Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 159 328
zł.
Koszty operacyjne Real Marketing wyniosły 336 001
zł.
Wynagrodzenia stanowią 47%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 555 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 159 328 zł w 2024 roku
• 34 455 zł w 2023 roku
• 97 911 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
47% w 2024 roku
•
28% w 2023 roku
•
61% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Real Marketing wyniosła 70 281 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 23 233 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 047 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 281 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 659 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 622 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 281 zł w 2024 roku.
• 73 861 zł w 2023 roku.
• 30 687 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -38%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Real Marketing wyniosły 30 622 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 281 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5104 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 622 zł w 2024 roku
• 19 130 zł w 2023 roku
• 8977 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Real Marketing wykazała przychody na poziomie 321 127 zł.
Organizacja zarobiła -15 072 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 072 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 3502 zł w 2023 roku
• 746 zł w 2022 roku