MEDIAFLOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000756934
NIP
5272870841
REGON
381766600

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
2,7 mln
zysk
367 tys.
wartość firmy
3,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KOSMATKI, 8
Kod pocztowy
03-982
Rejestracja
2018-11-08
Rozpoczęcie działalności
2018-11-03
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediaflow osiągnęła 2 663 708 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 661 875 zł. Pozostałe przychody to 1833 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 295 128 zł.
Zysk netto wyniósł 366 748 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 665 927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 663 708 zł w 2022 roku.
• 226 434 zł w 2021 roku.
• 90 155 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 91 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 366 748 zł w 2022 roku.
• -519 624 zł w 2021 roku.
• -398 856 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediaflow wynosi 3 550 679 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 307 882 zł a 6 659 271 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 887 670 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 550 679 zł w 2022 roku.
• 150 956 zł w 2021 roku.
• 60 104 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediaflow wyniosła 3 106 490 zł.
a
ktywa trwałe to 664 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 435 097 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 6900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 106 490 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 410 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 695 980 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 776 622 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 106 490 zł w 2022 roku.
• 391 092 zł w 2021 roku.
• 277 675 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 89%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediaflow wyniosły 2 695 980 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 106 490 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 673 995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 695 980 zł w 2022 roku
• 1 171 876 zł w 2021 roku
• 538 834 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2022 roku
• 300% w 2021 roku
• 194% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediaflow wykazała przychody na poziomie 2 663 708 zł.
Organizacja zarobiła 435 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 69 054 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 366 748 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 264 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 69 054 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mediaflow wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Darmetko Gabriela posiada 950 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 18.01.2023 jest Darmetko Gabriela kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.04.2020 do 18.01.2023 była Darmetko Gabriela kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 27.02.2019 do 28.04.2020 najwięcej udziałów posiadał Darmetko Hubert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.