AD HOC MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000746361
NIP
9562338306
REGON
381107665

Podsumowanie

aktywa
42 tys.
przychód
1 tys.
zysk
810
wartość firmy
22 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
UL. JANA MATEJKI, 47B
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2018-08-27
Rozpoczęcie działalności
2018-08-27
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad hoc media osiągnęła 1195 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1195 zł.
Całkowite koszty wyniosły -810 zł.
Zysk netto wyniósł 810 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1195 zł w 2022 roku.
• 2973 zł w 2021 roku.
• 3 571 298 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 810 zł w 2022 roku.
• 903 zł w 2021 roku.
• 2 484 248 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad hoc media wynosi 21 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1792 zł a 94 692 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5448 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 792 zł w 2022 roku.
• 10 771 zł w 2021 roku.
• 14 185 542 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad hoc media wyniosła 41 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 906 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 906 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 673 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 233 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 906 zł w 2022 roku.
• 56 718 zł w 2021 roku.
• 2 831 891 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża netto wyniosła 68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad hoc media wyniosły 18 233 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 906 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 233 zł w 2022 roku
• 49 816 zł w 2021 roku
• 341 644 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad hoc media wykazała przychody na poziomie 1195 zł.
Organizacja zarobiła 810 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 810 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ad hoc media wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki