Flywheel Public Relations to agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze z zakresu public relations, digital marketingu oraz organizacji eventów. Ich oferta obejmuje projektowanie unikalnych działań wizerunkowych, od tradycyjnej komunikacji po nowoczesne media. Dzięki dogłębnej znajomości branży oraz umiejętności odczytywania potrzeb dziennikarzy, partnerów i influencerów, Flywheel tworzy kampanie, które rzeczywiście wpływają na wizerunek marek. Jednym z wyróżniających się projektów Flywheel był pokaz dronów Bliżej Gwiazd, zorganizowany z okazji Światowego Dnia Kosmosu przy Centrum Nauki Kopernik. Firma posiada także bogate portfolio, w tym takie realizacje jak Tribute to Freddie Mercury, flash moby, promocję zdrowia oraz projekty CSR. Flywheel kładzie duży nacisk na synergiczne działania, w których PR i aspekty digitalowe wzajemnie się uzupełniają. Oferują między innymi zarządzanie media relations, komunikację kryzysową, marketing społecznościowy oraz produkcję wideo. Jednym z ich silnych stron jest zdolność do adaptacji globalnych rozwiązań na potrzeby lokalnych wydarzeń, zapewniając jednocześnie staranną oprawę i dokumentację każdego przedsięwzięcia.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Flywheel Public Relations osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flywheel Public Relations wynosi 22 500 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 120 000 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 500 zł w 2022 roku.
• 22 500 zł w 2021 roku.
• 22 500 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Flywheel Public Relations wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
pozostaje bez zmian
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Flywheel Public Relations charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flywheel Public Relations wyniosła 30 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 000 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 000 zł w 2022 roku.
• 30 000 zł w 2021 roku.
• 30 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flywheel Public Relations wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku