FAIR MUSIC PUBLISHING SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000746128
NIP
5213838132
REGON
381107211

Podsumowanie

aktywa
118 tys.
przychód
663 tys.
zysk
30 tys.
wartość firmy
562 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SASKA, 103
Kod pocztowy
03-914
Rejestracja
2018-08-27
Rozpoczęcie działalności
2018-08-27
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.fairmusicpublishing.com
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU ALBO SAMOISTNY PROKURENT.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fair music publishing osiągnęła 663 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 663 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 633 234 zł.
Zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 132 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 663 212 zł w 2022 roku.
• 142 076 zł w 2021 roku.
• 165 568 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 978 zł w 2022 roku.
• -119 056 zł w 2021 roku.
• -13 403 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fair music publishing wynosi 562 055 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 658 030 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 112 411 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 055 zł w 2022 roku.
• 94 717 zł w 2021 roku.
• 170 305 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fair music publishing wyniosła 117 897 zł.
a
ktywa trwałe to 7382 zł.
a
ktywa obrotowe to 110 515 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 117 897 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9176 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 074 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 117 897 zł w 2022 roku.
• 37 983 zł w 2021 roku.
• 87 002 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -327%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -65.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fair music publishing wyniosły 127 074 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 117 897 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 074 zł w 2022 roku
• 77 138 zł w 2021 roku
• 7100 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 203% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fair music publishing wykazała przychody na poziomie 663 212 zł.
Organizacja zarobiła 29 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fair music publishing wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Clearly posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.08.2023 jest Clearly kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.08.2018 do 01.08.2023 był Szynol Dawid kontrolując 100% udziałów.