SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A. PRZY ZARZĄDZĘ JEDNOOSOBOWYM - PREZES ZARZĄDU B. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Tworzenie strategii marketingowych dostosowanych do klientów
Wsparcie i doradztwo w zakresie dalszego rozwoju marki
Artyści Reklamy to firma, która specjalizuje się w marketingu, oferując kompleksowe usługi, mające na celu zwiększenie zasięgu i efektywności działań promocyjnych dla różnych klientów. Od początku swojego istnienia, organizacja koncentruje się na wypracowywaniu skutecznych strategii komunikacyjnych i sprzedażowych, które pozwalają firmom nawiązać prawdziwy kontakt z ich klientami. W ofercie znajdują się usługi prowadzenia fanpage'y na Facebooku, zarządzania kampaniami reklamowymi w Google Ads, a także projektowanie graficzne. Kluczowym elementem działalności Artyści Reklamy jest budowanie pozytywnego wizerunku klientów, co przekłada się na ich sukces sprzedażowy. Dzięki doświadczeniu i wiedzy zespołu, organizacja jest w stanie dostosować swoje rozwiązania marketingowe do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Co więcej, zespół nie tylko tworzy kampanie reklamowe, ale także zapewnia swoim klientom wsparcie i doradztwo w zakresie dalszego rozwoju ich marki. Współpraca z firmą otwiera drzwi do różnorodnych możliwości w obszarze marketingu, a setki pozytywnych opinii od zadowolonych klientów stanowią dowód na skuteczność ich działań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Artyści Reklamy osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -233 908 zł.
Zysk netto wyniósł 233 908 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 233 908 zł w 2024 roku.
• 265 665 zł w 2023 roku.
• 22 082 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Artyści Reklamy wynosi 2 069 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
444 227 zł a 3 274 718 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 295 685 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 069 792 zł w 2024 roku.
• 1 997 184 zł w 2023 roku.
• 236 814 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Artyści Reklamy wynosi 2,99%. To oznacza, że firma ma szansę 2,99% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,99% w 2024 roku.
• 2,99% w 2023 roku.
• 2,99% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Artyści Reklamy wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Artyści Reklamy charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Artyści Reklamy wynosi 124 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 47 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 207 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 47 tys. zł a 207 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 124 tys. zł w 2024 roku.
• 83 tys. zł w 2023 roku.
• 18 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 47 tys. zł w 2024 roku.
• 53 tys. zł w 2023 roku.
• 4 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 207 tys. zł w 2024 roku.
• 125 tys. zł w 2023 roku.
• 32 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Artyści Reklamy wyniosła 767 183 zł.
a
ktywa obrotowe to 767 183 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 767 183 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 592 303 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 174 879 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 767 183 zł w 2024 roku.
• 485 965 zł w 2023 roku.
• 198 866 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Artyści Reklamy wyniosły 174 879 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 767 183 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 174 879 zł w 2024 roku
• 127 570 zł w 2023 roku
• 106 136 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku