DELTA MARKETING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000694507
NIP
7811952732
REGON
368248373

Podsumowanie

aktywa
332 tys.
przychód
505 tys.
zysk
27 tys.
wartość firmy
570 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
JANKOWICE
Adres
UL. POZNAŃSKA, 48
Kod pocztowy
62-080
Rejestracja
2017-09-12
Rozpoczęcie działalności
2017-09-12
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ DO ZAWIERANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM. JEŻELI W SKŁAD ZARZĄDU WCHODZI WYŁĄCZNIE JEDNA OSOBA, REPREZENTUJE ONA SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Delta marketing services osiągnęła 505 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 503 000 zł. Pozostałe przychody to 2000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 000 zł.
Zysk netto wyniósł 27 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 77 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 505 000 zł w 2022 roku.
• 255 000 zł w 2021 roku.
• 312 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 000 zł w 2022 roku.
• 10 000 zł w 2021 roku.
• 8000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Delta marketing services wynosi 569 917 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 125 250 zł a 1 262 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 87 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 569 917 zł w 2022 roku.
• 314 250 zł w 2021 roku.
• 336 750 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Delta marketing services wyniosła 332 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 332 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 332 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 167 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 165 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 332 000 zł w 2022 roku.
• 306 000 zł w 2021 roku.
• 316 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Delta marketing services wyniosły 165 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 332 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 165 000 zł w 2022 roku
• 167 000 zł w 2021 roku
• 187 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Delta marketing services wykazała przychody na poziomie 505 000 zł.
Organizacja zarobiła 37 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 000 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 8000 zł w 2020 roku

Organizacja Delta marketing services wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lidl posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 29.01.2018 jest Lidl kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.09.2017 do 29.01.2018 był Lidl kontrolując 100% udziałów.