NATURAL BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000694108NIP
5252722764REGON
368267956
Podsumowanie
aktywa
2,1 mln
przychód
15,2 mln
zysk
135 tys.
wartość firmy
10,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
MARKI
Adres
AL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO, 5C
Kod pocztowy
05-270
Rejestracja
2017-09-11
Rozpoczęcie działalności
2017-09-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST, ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JAK I W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Natural brands osiągnęła 15 219 956 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 219 956 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 085 295 zł.
Zysk netto wyniósł 134 661 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 043 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 219 956 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 661 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Natural brands wynosi 10 790 027 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
104 746 zł a 38 049 891 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 157 255 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 790 027 zł w 2022 roku.
• 3750 zł w 2021 roku.
• 3750 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Natural brands wyniosła 2 131 157 zł.
a
ktywa trwałe to 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 130 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 131 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 139 661 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 991 496 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 425 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 131 157 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Natural brands wyniosły 1 991 496 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 131 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 398 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 991 496 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Natural brands wykazała przychody na poziomie 15 219 956 zł.
Organizacja zarobiła 169 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 019 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 661 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7004 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 019 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Natural brands wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.