LOGO LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000692365
NIP
7773292072
REGON
368095981

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
7,9 mln
zysk
-116 tys.
wartość firmy
7 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
STĘSZEW
Adres
UL. MOSIŃSKA, 9
Kod pocztowy
62-060
Rejestracja
2017-08-28
Rozpoczęcie działalności
2017-08-28
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Logo lab osiągnęła 7 942 097 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 934 217 zł. Pozostałe przychody to 7880 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 050 529 zł.
Strata netto wyniosła 116 311 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 588 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 942 097 zł w 2022 roku.
• 5 229 824 zł w 2021 roku.
• 3 776 302 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -23 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -116 311 zł w 2022 roku.
• 154 699 zł w 2021 roku.
• -323 649 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Logo lab wynosi 7 017 581 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 19 855 243 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 403 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 017 581 zł w 2022 roku.
• 5 915 429 zł w 2021 roku.
• 4 211 593 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Logo lab wyniosła 5 281 859 zł.
a
ktywa trwałe to 2 699 153 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 582 706 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 281 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 297 132 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 984 727 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 056 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 281 859 zł w 2022 roku.
• 5 723 911 zł w 2021 roku.
• 5 748 492 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Logo lab wyniosły 2 984 727 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 281 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 596 945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 984 727 zł w 2022 roku
• 3 310 468 zł w 2021 roku
• 3 489 748 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Logo lab wykazała przychody na poziomie 7 942 097 zł.
Organizacja zarobiła -116 311 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -116 311 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 16 333 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Logo lab wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki