Organizacja Tourism services osiągnęła 1 171 975 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 171 956 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 200 501 zł.
Strata netto wyniosła 28 545 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 230 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 171 975 zł w 2022 roku.
• 833 882 zł w 2021 roku.
• 66 012 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 545 zł w 2022 roku.
• 53 651 zł w 2021 roku.
• 17 671 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tourism services wynosi 781 317 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 929 938 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 153 961 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 781 317 zł w 2022 roku.
• 782 074 zł w 2021 roku.
• 114 692 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tourism services wyniosła 135 327 zł.
a
ktywa obrotowe to 135 327 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 135 327 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -13 148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 148 476 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 135 327 zł w 2022 roku.
• 165 155 zł w 2021 roku.
• 93 097 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 217%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -195.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tourism services wyniosły 148 476 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 135 327 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 110%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 148 476 zł w 2022 roku
• 149 758 zł w 2021 roku
• 131 352 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 110% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku
• 141% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tourism services wykazała przychody na poziomie 1 171 975 zł.
Organizacja zarobiła -28 545 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 545 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 2976 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Tourism services wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.