PERFORMANCE & MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000646332
NIP
8982225643
REGON
365859337

Podsumowanie

aktywa
331 tys.
przychód
22 tys.
zysk
-4 tys.
wartość firmy
15 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ROMANA DMOWSKIEGO, 17F
Kod pocztowy
50-203
Rejestracja
2016-11-15
Rozpoczęcie działalności
2016-11-15
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
andrzej.tkaczenko@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Performance & marketing osiągnęła 22 462 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 462 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 827 zł.
Strata netto wyniosła 4365 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 462 zł w 2023 roku.
• 80 267 zł w 2022 roku.
• 43 100 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -61 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4365 zł w 2023 roku.
• 18 580 zł w 2022 roku.
• -10 259 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance & marketing wynosi 14 975 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 56 156 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 975 zł w 2023 roku.
• 127 832 zł w 2022 roku.
• 28 733 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Performance & marketing wyniosła 331 207 zł.
a
ktywa trwałe to 318 807 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 400 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 331 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -25 574 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 356 782 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 331 207 zł w 2023 roku.
• 337 737 zł w 2022 roku.
• 337 786 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła -19%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Performance & marketing wyniosły 356 782 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 331 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 356 782 zł w 2023 roku
• 358 947 zł w 2022 roku
• 377 576 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 106% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Performance & marketing wykazała przychody na poziomie 22 462 zł.
Organizacja zarobiła -4365 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4365 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 255 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Performance & marketing wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Vanarkha Anastasiia posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Tkachenko Andrii posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 26.07.2022 jest Vanarkha Anastasiia kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.07.2022 do 26.07.2022 była Vanarkha Anastasiia kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 23.10.2018 do 22.07.2022 najwięcej udziałów posiadała Vanarkha Anastasiia . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.

Podobne organizacje do PERFORMANCE & MARKETING