WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ: MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W MARKACH, W IMIENIU KTÓREGO DZIAŁA ZARZĄD W SKŁADZIE: MARIUSZ PAWEŁ BONIKOWSKI (PREZES ZARZĄDU) ORAZ PAWEŁ JAN KUROWSKI (WICEPREZES ZARZĄDU). DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W MARKACH UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja mp-Projekt Inżynieria Ruchu osiągnęła 7 894 537 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 894 525 zł. Pozostałe przychody to 12 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 085 699 zł.
Zysk netto wyniósł 2 808 826 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 290 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 894 537 zł w 2024 roku.
• 7 334 888 zł w 2023 roku.
• 3 228 814 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -200 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 808 826 zł w 2024 roku.
• 2 284 402 zł w 2023 roku.
• 74 383 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 3,09 mln zł.
EBITDA mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 3,14 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
161 135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 087 186 zł w
2024 roku.
• 2 511 361 zł w
2023 roku.
• 81 862 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
156 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 136 260 zł w
2024 roku.
• 2 569 172 zł w
2023 roku.
• 121 662 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 19 534 206 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 035 876 zł a 39 323 568 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 397 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 534 206 zł w 2024 roku.
• 17 575 309 zł w 2023 roku.
• 4 284 549 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
mp-Projekt Inżynieria Ruchu charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla mp-Projekt Inżynieria Ruchu wynosi 627 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 237 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,37 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 237 tys. zł a 1,37 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
18 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 627 tys. zł w 2024 roku.
• 649 tys. zł w 2023 roku.
• 257 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 237 tys. zł w 2024 roku.
• 220 tys. zł w 2023 roku.
• 12 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,37 mln zł w 2024 roku.
• 1,6 mln zł w 2023 roku.
• 798 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 639 201
zł.
Koszty operacyjne mp-Projekt Inżynieria Ruchu wyniosły 4 807 339
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
207 931 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 639 201 zł w 2024 roku
• 1 486 758 zł w 2023 roku
• 1 076 330 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
34% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów mp-Projekt Inżynieria Ruchu wyniosła 5 550 062 zł.
a
ktywa trwałe to 124 615 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 425 447 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 550 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 047 835 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 502 227 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 435 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 550 062 zł w 2024 roku.
• 5 489 259 zł w 2023 roku.
• 2 851 853 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 39%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania mp-Projekt Inżynieria Ruchu wyniosły 1 502 227 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 550 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 152 454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 502 227 zł w 2024 roku
• 758 892 zł w 2023 roku
• 405 889 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja mp-Projekt Inżynieria Ruchu wykazała przychody na poziomie 7 894 537 zł.
Organizacja zarobiła 3 087 087 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 278 261 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 808 826 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 752 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 278 261 zł w 2024 roku
• 226 800 zł w 2023 roku
• 7375 zł w 2022 roku
Organizacja mp-Projekt Inżynieria Ruchu wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU