GREAT MARKETING COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000611589
NIP
5213728998
REGON
364152788

Podsumowanie

aktywa
30 tys.
przychód
188 tys.
zysk
-4 tys.
wartość firmy
126 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 41
Kod pocztowy
02-508
Rejestracja
2016-04-06
Rozpoczęcie działalności
2016-04-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
jolanta.potas@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Great marketing communication osiągnęła 188 478 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 188 478 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 192 147 zł.
Strata netto wyniosła 3669 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -21 140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 188 478 zł w 2022 roku.
• 306 619 zł w 2021 roku.
• 126 860 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3669 zł w 2022 roku.
• -3030 zł w 2021 roku.
• -1552 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Great marketing communication wynosi 125 805 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 471 195 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -15 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 125 805 zł w 2022 roku.
• 207 318 zł w 2021 roku.
• 89 751 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Great marketing communication wyniosła 29 789 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 789 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 204 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 585 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 789 zł w 2022 roku.
• 38 975 zł w 2021 roku.
• 21 716 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,797%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -347.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Great marketing communication wyniosły 29 585 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 585 zł w 2022 roku
• 35 101 zł w 2021 roku
• 14 812 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 68% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Great marketing communication wykazała przychody na poziomie 188 478 zł.
Organizacja zarobiła -3669 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3669 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 43 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Great marketing communication wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kwasiborska Urszula posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Potaś Jolanta posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.