Organizacja "a&a marketing" osiągnęła 497 949 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 497 949 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 468 485 zł.
Zysk netto wyniósł 29 464 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 99 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 497 949 zł w 2022 roku.
• 231 002 zł w 2021 roku.
• 286 241 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 464 zł w 2022 roku.
• 10 492 zł w 2021 roku.
• 79 143 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "a&a marketing" wynosi 502 664 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
52 842 zł a 1 244 871 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 96 785 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 502 664 zł w 2022 roku.
• 226 715 zł w 2021 roku.
• 586 967 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "a&a marketing" wyniosła 115 133 zł.
a
ktywa trwałe to 38 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 76 633 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 115 133 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 70 456 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 676 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 115 133 zł w 2022 roku.
• 129 975 zł w 2021 roku.
• 117 302 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10323021.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10323021.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "a&a marketing" wyniosły 44 676 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 115 133 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 676 zł w 2022 roku
• 88 983 zł w 2021 roku
• 11 214 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "a&a marketing" wykazała przychody na poziomie 497 949 zł.
Organizacja zarobiła 32 390 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2926 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 464 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 585 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2926 zł w 2022 roku
• 1038 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "a&a marketing" wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki