"A & A MARKETING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000199339
NIP
7251876348
REGON
473237879

Podsumowanie

aktywa
711 tys.
przychód
1,7 mln
zysk
67 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
PIOTRKOWSKA, 146
Kod pocztowy
90-063
Rejestracja
2004-03-12
Rozpoczęcie działalności
2004-04-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU - SAMODZIELNIE 2. W PRZYPADKU NABYWANIA I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KWOTY KAPITAŁU SPÓŁKI - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "a & a marketing" osiągnęła 1 695 601 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 622 419 zł. Pozostałe przychody to 73 182 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 554 994 zł.
Zysk netto wyniósł 67 425 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 152 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 695 601 zł w 2022 roku.
• 1 519 818 zł w 2021 roku.
• 1 293 052 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 42 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 67 425 zł w 2022 roku.
• 43 855 zł w 2021 roku.
• -30 943 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "a & a marketing" wynosi 1 610 854 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 210 752 zł a 4 239 003 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 118 455 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 610 854 zł w 2022 roku.
• 1 348 816 zł w 2021 roku.
• 989 327 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "a & a marketing" wyniosła 710 696 zł.
a
ktywa trwałe to 413 473 zł.
a
ktywa obrotowe to 297 223 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 710 696 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 281 003 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 429 693 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -126 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 710 696 zł w 2022 roku.
• 3 410 462 zł w 2021 roku.
• 3 642 889 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "a & a marketing" wyniosły 429 693 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 710 696 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -77 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 429 693 zł w 2022 roku
• 3 196 884 zł w 2021 roku
• 3 473 166 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "a & a marketing" wykazała przychody na poziomie 1 695 601 zł.
Organizacja zarobiła 67 425 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 67 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 860 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "a & a marketing" wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

M******** A**** posiada 225 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Majsterek Anna posiada 225 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Majsterek Adrian posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Majsterek Anna (45% udziałów)
• M******** A**** (45% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 22.05.2017 do 21.05.2024 była Majsterek Anna kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 18.11.2011 do 22.05.2017 najwięcej udziałów posiadała Majsterek Anna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 98%.

Podobne organizacje do "A & A MARKETING"

Organizacja Numer KRS
1
0000048348
2
0000011013
3
0000054515
4
0000085919
5
0000175227
6
0000180994
7
0000545128
8
0000303521
9
0000073442
10
0000617227
11
0000102705
12
0000175834
13
0000430618
14
0000638809
15
0000219427
16
0000424327
17
0000137340
18
0000110224
19
0000103570
20
0000053200
21
0000089312
22
0000121871
23
0000320634
24
0000235577
25
0000192624
26
0000168216
27
0000259321
28
0000202694
29
0000136328
30
0000108993