SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU - SAMODZIELNIE 2. W PRZYPADKU NABYWANIA I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KWOTY KAPITAŁU SPÓŁKI - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja A & A Marketing osiągnęła 2 305 717 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 281 053 zł. Pozostałe przychody to 24 663 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 200 940 zł.
Zysk netto wyniósł 80 113 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 195 785 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 305 717 zł w 2024 roku.
• 1 833 707 zł w 2023 roku.
• 1 695 601 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 80 113 zł w 2024 roku.
• 98 929 zł w 2023 roku.
• 67 425 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A & A Marketing wynosi 2 202 632 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
345 034 zł a 5 764 292 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 150 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 202 632 zł w 2024 roku.
• 1 903 135 zł w 2023 roku.
• 1 610 854 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A & A Marketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,082% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
A & A Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 572 278
zł.
Koszty operacyjne A & A Marketing wyniosły 2 057 907
zł.
Wynagrodzenia stanowią 76%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
136 593 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 572 278 zł w 2024 roku
• 1 299 063 zł w 2023 roku
• 1 113 161 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
76% w 2024 roku
•
76% w 2023 roku
•
72% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów A & A Marketing wyniosła 823 131 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 390 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 433 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 823 131 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 460 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 363 086 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -74 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 823 131 zł w 2024 roku.
• 712 061 zł w 2023 roku.
• 710 696 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A & A Marketing wyniosły 363 086 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 823 131 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -64 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 363 086 zł w 2024 roku
• 332 129 zł w 2023 roku
• 429 693 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2024 roku
• 47% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A & A Marketing wykazała przychody na poziomie 2 305 717 zł.
Organizacja zarobiła 88 061 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7948 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 80 113 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1135 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7948 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku