ZIKO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000589481
NIP
9452188811
REGON
363199434

Podsumowanie

aktywa
169 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
158 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. LEGNICKA, 5
Kod pocztowy
31-216
Rejestracja
2015-12-10
Rozpoczęcie działalności
2015-12-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; B)W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEO: PREZES I WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM BĄDŹ WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ziko marketing osiągnęła 1 252 902 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 252 902 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 094 634 zł.
Zysk netto wyniósł 158 268 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 453 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 252 902 zł w 2018 roku.
• 799 002 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 240 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 158 268 zł w 2018 roku.
• -81 738 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ziko marketing wynosi 1 468 341 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 132 255 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 935 673 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 468 341 zł w 2018 roku.
• 532 668 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ziko marketing wyniosła 169 238 zł.
a
ktywa obrotowe to 169 238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 169 238 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -21 162 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 190 400 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 169 238 zł w 2018 roku.
• 44 884 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -748%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 275.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -793.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ziko marketing wyniosły 190 400 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 169 238 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -33 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 190 400 zł w 2018 roku
• 224 315 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 387.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2018 roku
• 500% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ziko marketing wykazała przychody na poziomie 1 252 902 zł.
Organizacja zarobiła 169 925 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 657 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 158 268 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 657 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 657 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Ziko marketing wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2018 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Socrates Time posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 20.07.2017 jest Socrates Time kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.02.2017 do 20.07.2017 był Socrates Time kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 10.12.2015 do 20.02.2017 najwięcej udziałów posiadał Zając Jan . Jego udziały w tym czasie wynosiły 98%.