Organizacja Customer Service International osiągnęła 927 666 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 927 664 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 715 548 zł.
Zysk netto wyniósł 212 116 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 154 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 927 666 zł w 2023 roku.
• 821 628 zł w 2022 roku.
• 639 117 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 116 zł w 2023 roku.
• 92 512 zł w 2022 roku.
• 243 089 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Customer Service International wynosi 1 834 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
367 939 zł a 2 969 619 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 305 808 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 834 846 zł w 2023 roku.
• 1 126 653 zł w 2022 roku.
• 1 537 903 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Customer Service International wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,143% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Customer Service International wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Customer Service International charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Customer Service International wynosi 69 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 28 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 172 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 28 tys. zł a 172 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 69 tys. zł w 2023 roku.
• 41 tys. zł w 2022 roku.
• 39 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 28 tys. zł w 2023 roku.
• 17 tys. zł w 2022 roku.
• 19 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 172 tys. zł w 2023 roku.
• 97 tys. zł w 2022 roku.
• 65 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Customer Service International wyniosły 693 733
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 6348 zł w 2022 roku
• 8858 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Customer Service International wyniosła 522 178 zł.
a
ktywa obrotowe to 522 178 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 522 178 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 490 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 593 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 522 178 zł w 2023 roku.
• 288 245 zł w 2022 roku.
• 632 794 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Customer Service International wyniosły 31 593 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 522 178 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 593 zł w 2023 roku
• 9776 zł w 2022 roku
• 446 837 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Customer Service International wykazała przychody na poziomie 927 666 zł.
Organizacja zarobiła 233 929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 813 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 116 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3636 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 813 zł w 2023 roku
• 21 103 zł w 2022 roku
• 15 644 zł w 2021 roku
Organizacja Customer Service International wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kravchenko Nina
posiada 50 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.