"CUSTOMER SERVICE INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000581407
NIP
6762494848
REGON
362789524

Podsumowanie

aktywa
288 tys.
przychód
822 tys.
zysk
93 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. CZAPSKICH, 1
Kod pocztowy
31-110
Rejestracja
2015-10-21
Rozpoczęcie działalności
2015-10-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "customer service international" osiągnęła 821 628 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 821 628 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 729 115 zł.
Zysk netto wyniósł 92 512 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 164 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 821 628 zł w 2022 roku.
• 639 117 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 92 512 zł w 2022 roku.
• 243 089 zł w 2021 roku.
• -33 178 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "customer service international" wynosi 1 126 653 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 208 852 zł a 2 054 070 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 225 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 126 653 zł w 2022 roku.
• 1 537 903 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "customer service international" wyniosła 288 245 zł.
a
ktywa obrotowe to 288 245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 288 245 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 278 469 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9776 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 57 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 288 245 zł w 2022 roku.
• 632 794 zł w 2021 roku.
• 19 054 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "customer service international" wyniosły 9776 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 288 245 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9776 zł w 2022 roku
• 446 837 zł w 2021 roku
• 76 186 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 400% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "customer service international" wykazała przychody na poziomie 821 628 zł.
Organizacja zarobiła 113 615 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 103 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 92 512 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4221 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 103 zł w 2022 roku
• 15 644 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "customer service international" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kravchenko Andriy posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kravchenko Nina posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.