BRANDWINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000574814
NIP
7651691693
REGON
362450607

Podsumowanie

aktywa
228
przychód
706
zysk
456
wartość firmy
2 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
TRZEBIN
Adres
, 37
Kod pocztowy
78-630
Rejestracja
2015-09-10
Rozpoczęcie działalności
2015-09-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandwings.pl
Email
kontakt@brandwings.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandwings osiągnęła 706 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 706 zł.
Całkowite koszty wyniosły -456 zł.
Zysk netto wyniósł 456 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 706 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 370 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 456 zł w 2022 roku.
• -300 zł w 2021 roku.
• -301 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwings wynosi 2294 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 6381 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1233 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2294 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandwings wyniosła 228 zł.
a
ktywa obrotowe to 228 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 228 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 244 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 228 zł w 2022 roku.
• 228 zł w 2021 roku.
• 228 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 200%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2,847%.
Marża netto wyniosła 65%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 48.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -557.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandwings wyniosły 244 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 228 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 244 zł w 2022 roku
• 700 zł w 2021 roku
• 400 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 307% w 2021 roku
• 175% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandwings wykazała przychody na poziomie 706 zł.
Organizacja zarobiła 456 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 456 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandwings wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 5% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowicki Bogdan posiada 28 udziałów, które stanowią 28% firmy.
Głowacki Rafał posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Nowicki Bartosz posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Nowicka Aleksandra posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.