SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA WSZELKICH DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI, UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE, ZAŚ W POZOSTAŁYM ZAKRESIE WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, LUB CZŁONEK ZARZĄDU MUSI DZIAŁAĆ ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Oferowanie suplementów diety i produktów naturalnych
Organizacja szkoleń i e-kursów dla terapeutów
Prowadzenie bloga i platformy edukacyjnej o medycynie chińskiej
Wspieranie inicjatyw promujących medycynę naturalną w Polsce
Organizacja TCM Brand, prowadząca sklep TCMsklep.pl, zajmuje się dystrybucją produktów związanych z Tradycyjną Medycyną Chińską. Sklep jest skierowany zarówno do terapeutów, jak i pacjentów poszukujących naturalnych metod na poprawę zdrowia. W ofercie znajdują się produkty takie jak igły do akupunktury, bańki, moksę oraz różnorodne akcesoria terapeutyczne. TCM Brand stawia na holistyczne podejście do zdrowia, co jest zgodne z filozofią medycyny chińskiej, polegającej na utrzymaniu równowagi w całym organizmie, a nie jedynie na leczeniu objawów. Oprócz produktów, TCM Brand prowadzi także platformę edukacyjną, gdzie terapeuci oraz pasjonaci medycyny naturalnej mogą zdobywać wiedzę i umiejętności. Organizacja współpracuje z najlepszymi producentami i selekcjonuje jakość swoich produktów, testując je wcześniej. Misją TCM Brand jest promowanie świadomości o tradycyjnej medycynie w Polsce oraz wspieranie osób w dążeniu do zdrowego stylu życia. TCMsklep.pl nie tylko sprzedaje, ale także wspiera różne projekty edukacyjne w dziedzinie medycyny chińskiej, w tym blogi i webinary.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja TCM Brand osiągnęła 7 923 720 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 923 406 zł. Pozostałe przychody to 314 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 553 112 zł.
Zysk netto wyniósł 370 293 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 069 609 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 923 720 zł w 2024 roku.
• 7 904 825 zł w 2023 roku.
• 6 286 309 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 46 627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 370 293 zł w 2024 roku.
• 411 270 zł w 2023 roku.
• 694 861 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT TCM Brand wynosi 379 tys. zł.
EBITDA TCM Brand wynosi 396 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
46 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 379 287 zł w
2024 roku.
• 505 701 zł w
2023 roku.
• 720 980 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
48 608 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 396 378 zł w
2024 roku.
• 526 225 zł w
2023 roku.
• 749 211 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TCM Brand wynosi 7 404 624 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
640 970 zł a 19 809 300 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 985 766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 404 624 zł w 2024 roku.
• 7 278 214 zł w 2023 roku.
• 7 670 950 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji TCM Brand wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TCM Brand wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2024 roku.
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
TCM Brand charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla TCM Brand wynosi 190 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 57 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 317 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 57 tys. zł a 317 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
26 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 190 tys. zł w 2024 roku.
• 160 tys. zł w 2023 roku.
• 199 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 57 tys. zł w 2024 roku.
• 76 tys. zł w 2023 roku.
• 108 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 317 tys. zł w 2024 roku.
• 316 tys. zł w 2023 roku.
• 322 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 854 631
zł.
Koszty operacyjne TCM Brand wyniosły 7 544 119
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
259 706 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 854 631 zł w 2024 roku
• 1 488 491 zł w 2023 roku
• 915 863 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TCM Brand wyniosła 2 316 241 zł.
a
ktywa trwałe to 36 909 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 279 332 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 316 241 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 854 627 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 461 614 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 296 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 316 241 zł w 2024 roku.
• 2 176 019 zł w 2023 roku.
• 1 768 100 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania TCM Brand wyniosły 1 461 614 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 316 241 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 181 405 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 461 614 zł w 2024 roku
• 1 691 686 zł w 2023 roku
• 833 925 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2024 roku
• 78% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja TCM Brand wykazała przychody na poziomie 7 923 720 zł.
Organizacja zarobiła 370 293 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 370 293 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1126 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja TCM Brand wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Strauss Kamil
posiada 99 udziałów,
które stanowią 99.0% firmy.
Największym udziałowcem od 11.08.2017 jest
Strauss Kamil
kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.07.2015 do 11.08.2017
był Strauss Kamil
kontrolując 100% udziałów.