A&M PREMIUM DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000554577
NIP
5213627903
REGON
146025870

Podsumowanie

aktywa
35 mln
przychód
80,5 mln
zysk
12,6 mln
wartość firmy
113,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SARMACKA, 5B
Kod pocztowy
02-972
Rejestracja
2015-04-22
Rozpoczęcie działalności
2012-03-15
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ - A&M PREMIUM DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE - SAMODZIELNIE, REPREZENTOWANY PRZEZ ZARZĄD ZGODNIE ZE SPOSOBEM REPREZENTACJI. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. ZARZĄD KOMPLEMENTARIUSZA JEST WIELOOSOBOWY I W JEGO SKŁAD WCHODZĄ: ADRIAN BENDLEWICZ (PESEL 75122300057) - CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ MARCIN ALEKSANDER OSTANIEWICZ (PESEL 70020201055 - CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja A&m premium distribution osiągnęła 80 477 020 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 80 284 091 zł. Pozostałe przychody to 192 929 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 654 802 zł.
Zysk netto wyniósł 12 629 289 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9 301 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 477 020 zł w 2022 roku.
• 64 757 865 zł w 2021 roku.
• 46 131 363 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 104 881 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 629 289 zł w 2022 roku.
• 15 773 294 zł w 2021 roku.
• 12 324 484 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A&m premium distribution wynosi 113 642 718 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 9 474 217 zł a 201 192 549 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 245 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 113 642 718 zł w 2022 roku.
• 118 097 306 zł w 2021 roku.
• 89 252 996 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów A&m premium distribution wyniosła 34 987 022 zł.
a
ktywa trwałe to 6 272 911 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 714 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 987 022 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 632 289 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 354 733 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 184 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 987 022 zł w 2022 roku.
• 28 737 488 zł w 2021 roku.
• 21 709 419 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania A&m premium distribution wyniosły 22 354 733 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 987 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 351 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 354 733 zł w 2022 roku
• 12 961 194 zł w 2021 roku
• 9 441 664 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja A&m premium distribution wykazała przychody na poziomie 80 477 020 zł.
Organizacja zarobiła 15 589 119 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 959 830 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 629 289 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 493 305 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 959 830 zł w 2022 roku
• 2 350 861 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja A&m premium distribution wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki