MARION PRIVATE LABEL OSTROWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000831824
NIP
9581707124
REGON
385683704

Podsumowanie

aktywa
9,6 mln
przychód
65,5 mln
zysk
298 tys.
wartość firmy
46,1 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
UL. CHWASZCZYŃSKA, 131A
Kod pocztowy
81-571
Rejestracja
2020-02-28
Rozpoczęcie działalności
2020-02-28
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ LUB - W PRZYPADKU WIĘKSZEJ ICH ILOŚCI - KAŻDY Z KOMPLEMENTARIUSZY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZ KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁKI, ZARZĄDZA JEJ MAJĄTKIEM ORAZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ PRZED SĄDAMI, ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I WOBEC OSÓB TRZECICH.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marion private label ostrowski osiągnęła 65 461 267 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 262 962 zł. Pozostałe przychody to 198 305 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 964 647 zł.
Zysk netto wyniósł 298 315 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 21 820 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 461 267 zł w 2022 roku.
• 36 076 348 zł w 2021 roku.
• 40 627 452 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 99 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 298 315 zł w 2022 roku.
• 1 610 326 zł w 2021 roku.
• 5 906 663 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marion private label ostrowski wynosi 46 132 914 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 298 808 zł a 163 653 167 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 377 638 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 46 132 914 zł w 2022 roku.
• 32 567 550 zł w 2021 roku.
• 53 199 491 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marion private label ostrowski wyniosła 9 630 230 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 630 230 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 630 230 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 731 744 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 898 486 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 210 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 630 230 zł w 2022 roku.
• 9 858 117 zł w 2021 roku.
• 15 861 949 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marion private label ostrowski wyniosły 7 898 486 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 630 230 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 632 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 898 486 zł w 2022 roku
• 7 090 989 zł w 2021 roku
• 12 544 788 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marion private label ostrowski wykazała przychody na poziomie 65 461 267 zł.
Organizacja zarobiła 347 094 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 48 779 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 298 315 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 48 779 zł w 2022 roku
• 375 963 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marion private label ostrowski wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do MARION PRIVATE LABEL OSTROWSKI