PARFUM COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA KRS
0000447215
NIP
1132861515
REGON
146484714

Podsumowanie

aktywa
46,1 mln
przychód
93,7 mln
zysk
1,9 mln
wartość firmy
90,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ZAKRĘT
Adres
UL. LUBELSKA, 42
Kod pocztowy
05-077
Rejestracja
2013-01-14
Rozpoczęcie działalności
2013-01-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA POD FIRMĄ: PARFUM COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, DZIAŁAJĄCA POPRZEZ SWYCH PRAWIDŁOWO UMOCOWANYCH REPREZENTANTÓW. W PRZYPADKU,GDY W SPÓŁCE JEST KILKU KOMPLEMENTARIUSZY, PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI, KTÓREMU POWIERZONE ZOSTAŁO PROWADZENIE SPRAW SPÓŁKI, Z WYŁĄCZENIEM PRAWA REPREZENTACJI POZOSTAŁYCH KOMPLEMENTARIUSZY.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Parfum company osiągnęła 93 720 355 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 519 882 zł. Pozostałe przychody to 200 473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 91 578 319 zł.
Zysk netto wyniósł 1 941 564 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 10 140 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 720 355 zł w 2022 roku.
• 108 625 379 zł w 2021 roku.
• 92 058 144 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 74 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 941 564 zł w 2022 roku.
• 7 775 252 zł w 2021 roku.
• 4 639 755 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Parfum company wynosi 90 863 005 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 19 415 637 zł a 234 300 889 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 068 399 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 90 863 005 zł w 2022 roku.
• 122 678 269 zł w 2021 roku.
• 93 260 015 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Parfum company wyniosła 46 101 754 zł.
a
ktywa trwałe to 6 074 675 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 027 079 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 101 754 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 488 684 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 613 070 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 006 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 101 754 zł w 2022 roku.
• 44 353 745 zł w 2021 roku.
• 32 235 889 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Parfum company wyniosły 18 613 070 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 101 754 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 993 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 613 070 zł w 2022 roku
• 18 806 624 zł w 2021 roku
• 14 464 021 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 45% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Parfum company wykazała przychody na poziomie 93 720 355 zł.
Organizacja zarobiła 2 480 205 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 538 641 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 941 564 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 312 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 538 641 zł w 2022 roku
• 1 444 849 zł w 2021 roku
• 1 313 748 zł w 2020 roku

Organizacja Parfum company wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki