IMPERIUM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000552297NIP
6312656972REGON
361198181
Podsumowanie
aktywa
56 tys.
przychód
680 tys.
zysk
30 tys.
wartość firmy
574 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. FLORIAŃSKA, 23
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2015-04-07
Rozpoczęcie działalności
2015-04-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Imperium media osiągnęła 679 915 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 679 915 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 649 722 zł.
Zysk netto wyniósł 30 193 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 88 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 679 915 zł w 2022 roku.
• 719 460 zł w 2021 roku.
• 275 645 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 193 zł w 2022 roku.
• 116 401 zł w 2021 roku.
• -170 034 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imperium media wynosi 574 050 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 699 787 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 82 984 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 574 050 zł w 2022 roku.
• 945 242 zł w 2021 roku.
• 183 763 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Imperium media wyniosła 56 349 zł.
a
ktywa trwałe to 7371 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 56 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -12 962 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 311 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 56 349 zł w 2022 roku.
• 42 022 zł w 2021 roku.
• 31 557 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -233%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -61.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Imperium media wyniosły 69 311 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 56 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 123%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 311 zł w 2022 roku
• 85 177 zł w 2021 roku
• 191 113 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 123% w 2022 roku
• 203% w 2021 roku
• 606% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Imperium media wykazała przychody na poziomie 679 915 zł.
Organizacja zarobiła 30 193 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 193 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Imperium media wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 14% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.