Organizacja E-cho media osiągnęła 199 567 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 199 567 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 239 983 zł.
Strata netto wyniosła 40 416 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 199 567 zł w 2022 roku.
• 207 282 zł w 2021 roku.
• 210 106 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 416 zł w 2022 roku.
• -34 741 zł w 2021 roku.
• 45 340 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-cho media wynosi 145 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 498 918 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -286 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 145 238 zł w 2022 roku.
• 180 694 zł w 2021 roku.
• 389 993 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-cho media wyniosła 68 472 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 472 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 472 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 52 214 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 472 zł w 2022 roku.
• 92 479 zł w 2021 roku.
• 129 937 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -249%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-cho media wyniosły 52 214 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 472 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 52 214 zł w 2022 roku
• 35 805 zł w 2021 roku
• 38 522 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-cho media wykazała przychody na poziomie 199 567 zł.
Organizacja zarobiła -40 416 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 416 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -314 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3918 zł w 2020 roku
Organizacja E-cho media wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.004%.