E-CHO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000509676
NIP
5941601935
REGON
321531944

Podsumowanie

aktywa
68 tys.
przychód
200 tys.
zysk
-40 tys.
wartość firmy
145 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
CHOSZCZNO
Adres
WOLNOŚCI, 4
Kod pocztowy
73-200
Rejestracja
2014-05-15
Rozpoczęcie działalności
2014-07-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-cho media osiągnęła 199 567 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 199 567 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 239 983 zł.
Strata netto wyniosła 40 416 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 199 567 zł w 2022 roku.
• 207 282 zł w 2021 roku.
• 210 106 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -9777 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 416 zł w 2022 roku.
• -34 741 zł w 2021 roku.
• 45 340 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-cho media wynosi 145 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 498 918 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -286 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 145 238 zł w 2022 roku.
• 180 694 zł w 2021 roku.
• 389 993 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-cho media wyniosła 68 472 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 472 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 472 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 52 214 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 472 zł w 2022 roku.
• 92 479 zł w 2021 roku.
• 129 937 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -249%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-cho media wyniosły 52 214 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 472 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 52 214 zł w 2022 roku
• 35 805 zł w 2021 roku
• 38 522 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-cho media wykazała przychody na poziomie 199 567 zł.
Organizacja zarobiła -40 416 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 416 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -314 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3918 zł w 2020 roku

Organizacja E-cho media wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szymczak Seweryn posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Bernat Andrzej posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Rauchfleisch Robert posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 12.05.2016 jest Szymczak Seweryn kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2014 do 12.05.2016 był Szymczak Seweryn kontrolując 80% udziałów.

Podobne organizacje do E-CHO MEDIA