WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE WRAZ Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Badania marketingowe: dostarczanie informacji rynkowych
Windykacja: efektywne odzyskiwanie należności
Help Desk: wsparcie dla klientów 24/7
Call Center House to organizacja specjalizująca się w szerokim zakresie usług telemarketingowych oraz obsługi klienta. Ze swoją ofertą, firma trafia do klientów poszukujących efektywnych sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz utrzymanie lojalności swoich odbiorców. Posiadają zespół ekspertów, którzy potrafią dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej, co przekłada się na konsekwentny wzrost wyników sprzedażowych ich klientów. Call Center House oferuje kompleksową obsługę infolinii, co pozwala firmom na skupienie się na swoim podstawowym biznesie, ze wsparciem profesjonalistów w zakresie obsługi posprzedażowej. Dodatkowo, realizują badania marketingowe, umożliwiające dokładne poznanie potrzeb rynku oraz postaw konsumentów. W zakresie windykacji, organizacja podchodzi do tematu z myślą o efektywności i minimalizacji kosztów. Call Center House wyróżnia się również możliwością zapewnienia wsparcia klientom przez pomocą funkcji Help Desk, co stanowi kluczowy element skutecznej obsługi klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Call center house osiągnęła 16 177 747 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 176 884 zł. Pozostałe przychody to 863 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 177 224 zł.
Zysk netto wyniósł 999 660 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 705 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 177 747 zł w 2024 roku.
• 12 065 087 zł w 2023 roku.
• 9 123 740 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 72 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 999 660 zł w 2024 roku.
• 818 553 zł w 2023 roku.
• 814 408 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Call center house wynosi 1,3 mln zł.
EBITDA Call center house wynosi 1,32 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
117 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 300 737 zł w
2024 roku.
• 1 017 330 zł w
2023 roku.
• 906 327 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
120 367 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 315 074 zł w
2024 roku.
• 1 023 591 zł w
2023 roku.
• 911 796 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center house wynosi 15 721 048 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
937 245 zł a 40 444 369 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 147 883 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 721 048 zł w 2024 roku.
• 11 895 164 zł w 2023 roku.
• 10 138 432 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center house wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 231 512
zł.
Koszty operacyjne Call center house wyniosły 14 876 147
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
977 824 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 231 512 zł w 2024 roku
• 3 450 478 zł w 2023 roku
• 2 582 848 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center house wyniosła 2 709 051 zł.
a
ktywa trwałe to 77 676 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 631 375 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 709 051 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 249 660 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 459 391 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 423 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 709 051 zł w 2024 roku.
• 1 809 860 zł w 2023 roku.
• 1 921 955 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center house wyniosły 1 459 391 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 709 051 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 350 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 459 391 zł w 2024 roku
• 1 039 777 zł w 2023 roku
• 857 546 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2024 roku
• 57% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center house wykazała przychody na poziomie 16 177 747 zł.
Organizacja zarobiła 1 301 597 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 301 937 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 999 660 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 45 213 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 301 937 zł w 2024 roku
• 202 382 zł w 2023 roku
• 95 318 zł w 2022 roku