SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKĄŁDANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONAK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Marketing media house osiągnęła 108 467 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 108 467 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 92 204 zł.
Zysk netto wyniósł 16 263 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -13 205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 108 467 zł w 2024 roku.
• 80 989 zł w 2023 roku.
• 198 505 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 263 zł w 2024 roku.
• -33 158 zł w 2023 roku.
• 43 344 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing media house wynosi 25 tys. zł.
EBITDA Marketing media house wynosi 25 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
5856 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 25 279 zł w
2024 roku.
• -31 528 zł w
2023 roku.
• 55 564 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
5856 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 25 279 zł w
2024 roku.
• -31 528 zł w
2023 roku.
• 55 564 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing media house wynosi 247 950 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
110 585 zł a 589 788 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -23 467 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 247 950 zł w 2024 roku.
• 152 380 zł w 2023 roku.
• 428 970 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing media house wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 15 123
zł.
Koszty operacyjne Marketing media house wyniosły 83 188
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2968 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 15 123 zł w 2024 roku
• 12 552 zł w 2023 roku
• 3553 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2024 roku
•
11% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing media house wyniosła 172 122 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 122 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 172 122 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 147 447 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 675 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7154 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 172 122 zł w 2024 roku.
• 150 054 zł w 2023 roku.
• 196 228 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing media house wyniosły 24 675 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 172 122 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 675 zł w 2024 roku
• 18 870 zł w 2023 roku
• 31 886 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing media house wykazała przychody na poziomie 108 467 zł.
Organizacja zarobiła 18 980 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2717 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 263 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1044 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2717 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 5272 zł w 2022 roku