BRANDBERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000541485
NIP
8133700717
REGON
360663368

Podsumowanie

aktywa
121 tys.
przychód
51 tys.
zysk
27 tys.
wartość firmy
232 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
AL. MJR. WACŁAWA KOPISTO, 8B
Kod pocztowy
35-315
Rejestracja
2015-01-30
Rozpoczęcie działalności
2015-01-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
brandberry.cc
Email
info@branderry.cc
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandberry osiągnęła 50 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 560 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 240 zł.
Zysk netto wyniósł 27 320 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 560 zł w 2022 roku.
• 26 520 zł w 2021 roku.
• 27 116 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 320 zł w 2022 roku.
• 13 668 zł w 2021 roku.
• 12 319 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandberry wynosi 231 788 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 75 840 zł a 473 613 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 779 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 231 788 zł w 2022 roku.
• 140 666 zł w 2021 roku.
• 125 416 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandberry wyniosła 121 436 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 436 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 121 436 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 118 403 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3033 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 121 436 zł w 2022 roku.
• 92 147 zł w 2021 roku.
• 78 869 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 59%.
Marża netto wyniosła 54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandberry wyniosły 3033 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 121 436 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3033 zł w 2022 roku
• 1064 zł w 2021 roku
• 1454 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandberry wykazała przychody na poziomie 50 560 zł.
Organizacja zarobiła 30 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2718 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 320 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -131 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2718 zł w 2022 roku
• 1354 zł w 2021 roku
• 771 zł w 2020 roku

Organizacja Brandberry wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Woźniak Łukasz posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.