BRANDLIFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000681870
NIP
5272810738
REGON
367499363

Podsumowanie

aktywa
153 tys.
przychód
437 tys.
zysk
128 tys.
wartość firmy
866 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 27
Kod pocztowy
00-867
Rejestracja
2017-06-06
Rozpoczęcie działalności
2017-06-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandlife osiągnęła 436 993 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 436 993 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 309 439 zł.
Zysk netto wyniósł 127 554 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -278 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 436 993 zł w 2022 roku.
• 251 015 zł w 2021 roku.
• 195 148 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 22 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 127 554 zł w 2022 roku.
• -39 292 zł w 2021 roku.
• -256 576 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandlife wynosi 866 205 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 64 659 zł a 1 785 760 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -87 929 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 866 205 zł w 2022 roku.
• 167 344 zł w 2021 roku.
• 130 099 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandlife wyniosła 153 130 zł.
a
ktywa obrotowe to 153 130 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 153 130 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 212 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 66 918 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -75 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 153 130 zł w 2022 roku.
• 138 060 zł w 2021 roku.
• 211 415 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 83%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 148%.
Marża operacyjna wyniosła 29%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandlife wyniosły 66 918 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 153 130 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -88 726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 66 918 zł w 2022 roku
• 179 402 zł w 2021 roku
• 213 466 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 130% w 2021 roku
• 101% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandlife wykazała przychody na poziomie 436 993 zł.
Organizacja zarobiła 127 554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 127 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -642 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandlife wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lis Marcin posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 23.02.2018 jest Lis Marcin kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.06.2017 do 23.02.2018 był Modelski Dariusz kontrolując 99% udziałów.