Organizacja "storm media" osiągnęła 2 686 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 686 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 477 560 zł.
Zysk netto wyniósł 208 440 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 238 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 686 000 zł w 2022 roku.
• 2 373 286 zł w 2021 roku.
• 2 132 417 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 208 440 zł w 2022 roku.
• 44 492 zł w 2021 roku.
• -47 792 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "storm media" wynosi 3 382 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
757 591 zł a 6 715 001 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 235 154 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 382 019 zł w 2022 roku.
• 2 398 456 zł w 2021 roku.
• 2 026 540 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "storm media" wyniosła 1 146 225 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 165 299 zł.
a
ktywa obrotowe to 980 926 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 146 225 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 010 122 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 136 103 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 146 225 zł w 2022 roku.
• 1 037 303 zł w 2021 roku.
• 996 998 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "storm media" wyniosły 136 103 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 146 225 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 136 103 zł w 2022 roku
• 186 240 zł w 2021 roku
• 190 426 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "storm media" wykazała przychody na poziomie 2 686 000 zł.
Organizacja zarobiła 230 784 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 344 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 208 440 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2875 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 344 zł w 2022 roku
• 6826 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "storm media" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.