"STORM MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000540457
NIP
7322174962
REGON
360618830

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
2,7 mln
zysk
208 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
RĄBIEŃ
Adres
UL. PAŃSKA, 8
Kod pocztowy
95-070
Rejestracja
2015-01-26
Rozpoczęcie działalności
2015-01-26
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.stormmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "storm media" osiągnęła 2 686 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 686 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 477 560 zł.
Zysk netto wyniósł 208 440 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 238 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 686 000 zł w 2022 roku.
• 2 373 286 zł w 2021 roku.
• 2 132 417 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 208 440 zł w 2022 roku.
• 44 492 zł w 2021 roku.
• -47 792 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "storm media" wynosi 3 382 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 757 591 zł a 6 715 001 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 235 154 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 382 019 zł w 2022 roku.
• 2 398 456 zł w 2021 roku.
• 2 026 540 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "storm media" wyniosła 1 146 225 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 165 299 zł.
a
ktywa obrotowe to 980 926 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 146 225 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 010 122 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 136 103 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 146 225 zł w 2022 roku.
• 1 037 303 zł w 2021 roku.
• 996 998 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "storm media" wyniosły 136 103 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 146 225 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 136 103 zł w 2022 roku
• 186 240 zł w 2021 roku
• 190 426 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "storm media" wykazała przychody na poziomie 2 686 000 zł.
Organizacja zarobiła 230 784 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 344 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 208 440 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2875 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 344 zł w 2022 roku
• 6826 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "storm media" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grabowska Magdalena posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Grabowski Mariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Grabowski Mariusz (50% udziałów)
• Grabowska Magdalena (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 26.01.2015 do 13.03.2015 był Grabowski Mariusz kontrolując 100% udziałów.