UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000538103
NIP
7010459577
REGON
360637709

Podsumowanie

aktywa
516 tys.
przychód
576 tys.
zysk
25 tys.
wartość firmy
536 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TWARDA, 18
Kod pocztowy
00-105
Rejestracja
2015-01-14
Rozpoczęcie działalności
2015-01-14
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W JEJ IMIENIU DOKUMENTÓW UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Upl marketing osiągnęła 575 531 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 575 531 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 550 662 zł.
Zysk netto wyniósł 24 869 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 256 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 575 531 zł w 2021 roku.
• 16 736 zł w 2020 roku.
• 62 943 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 34 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 869 zł w 2021 roku.
• -2717 zł w 2020 roku.
• -43 707 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Upl marketing wynosi 536 109 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 52 946 zł a 1 438 827 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 228 907 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 536 109 zł w 2021 roku.
• 45 451 zł w 2020 roku.
• 78 294 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Upl marketing wyniosła 515 759 zł.
a
ktywa trwałe to 194 059 zł.
a
ktywa obrotowe to 321 700 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 515 759 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 70 595 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 445 164 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 515 759 zł w 2021 roku.
• 435 612 zł w 2020 roku.
• 412 096 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Upl marketing wyniosły 445 164 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 515 759 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 445 164 zł w 2021 roku
• 389 886 zł w 2020 roku
• 363 654 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku
• 88% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Upl marketing wykazała przychody na poziomie 575 531 zł.
Organizacja zarobiła 24 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 869 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Upl marketing wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Paragonex Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.