SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTAWIENIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Zareklamowani osiągnęła 965 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 965 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 887 130 zł.
Zysk netto wyniósł 78 082 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 482 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 965 212 zł w 2019 roku.
• 105 767 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 082 zł w 2019 roku.
• 24 376 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zareklamowani wynosi 86 tys. zł.
EBITDA Zareklamowani wynosi 86 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zareklamowani wynosi 1 109 214 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
153 410 zł a 2 413 031 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 551 949 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 109 214 zł w 2019 roku.
• 262 865 zł w 2018 roku.
• 5316 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Zareklamowani wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,431% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2019 roku.
• 1,89% w 2018 roku.
• 2,74% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zareklamowani wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Zareklamowani charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Zareklamowani wynosi 28 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 13 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 41 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 13 tys. zł a 41 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
14 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 28 tys. zł w 2019 roku.
• 9 tys. zł w 2018 roku.
• 1 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 13 tys. zł w 2019 roku.
• 3 tys. zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 41 tys. zł w 2019 roku.
• 25 tys. zł w 2018 roku.
• 2 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5637
zł.
Koszty operacyjne Zareklamowani wyniosły 879 225
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2818 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5637 zł w 2019 roku
• 1200 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2019 roku
•
2% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zareklamowani wyniosła 498 173 zł.
a
ktywa trwałe to 22 077 zł.
a
ktywa obrotowe to 384 196 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 91 900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 498 173 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 204 547 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 293 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 245 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 498 173 zł w 2019 roku.
• 134 595 zł w 2018 roku.
• 7088 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zareklamowani wyniosły 293 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 498 173 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 293 626 zł w 2019 roku
• 8131 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2019 roku
• 6% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zareklamowani wykazała przychody na poziomie 965 212 zł.
Organizacja zarobiła 85 824 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7742 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 082 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3871 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7742 zł w 2019 roku
• 4302 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku