BRAND VITAL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000467864
NIP
7312045424
REGON
101628810

Podsumowanie

aktywa
7,1 mln
przychód
16,8 mln
zysk
253 tys.
wartość firmy
12,2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
KSAWERÓW
Adres
ŁÓDZKA, 11
Kod pocztowy
95-054
Rejestracja
2013-06-28
Rozpoczęcie działalności
2013-10-01
Kapitał zakładowy
760000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE JEST UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand vital poland osiągnęła 16 802 009 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 525 417 zł. Pozostałe przychody to 276 592 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 272 544 zł.
Zysk netto wyniósł 252 874 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 568 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 802 009 zł w 2023 roku.
• 15 703 299 zł w 2022 roku.
• 15 582 682 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -33 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 874 zł w 2023 roku.
• -540 416 zł w 2022 roku.
• 1197 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand vital poland wynosi 12 212 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 42 005 024 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 910 283 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 212 834 zł w 2023 roku.
• 10 468 866 zł w 2022 roku.
• 10 393 240 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand vital poland wyniosła 7 076 863 zł.
a
ktywa trwałe to 803 771 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 273 092 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 076 863 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 453 419 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 530 282 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 479 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 076 863 zł w 2023 roku.
• 5 964 102 zł w 2022 roku.
• 6 081 129 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand vital poland wyniosły 8 530 282 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 076 863 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 665 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 530 282 zł w 2023 roku
• 7 670 395 zł w 2022 roku
• 7 234 654 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2023 roku
• 129% w 2022 roku
• 119% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand vital poland wykazała przychody na poziomie 16 802 009 zł.
Organizacja zarobiła 376 124 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 123 250 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 874 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 123 250 zł w 2023 roku
• 67 321 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand vital poland wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lorens Grzegorz posiada 7524 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 19.02.2024 jest Lorens Grzegorz kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.01.2024 do 19.02.2024 był Lorens Grzegorz kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 30.03.2022 do 26.01.2024 najwięcej udziałów posiadał Lorens Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.