CREATIVE ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000449212
NIP
6912500681
REGON
022073186

Podsumowanie

aktywa
183 tys.
przychód
133 tys.
zysk
8 tys.
wartość firmy
136 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
LEGNICA
Adres
UL. MACIEJA RATAJA, 14
Kod pocztowy
59-220
Rejestracja
2013-01-29
Rozpoczęcie działalności
2013-01-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
creative2013@op.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative art osiągnęła 133 035 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 131 858 zł. Pozostałe przychody to 1177 zł.
Całkowite koszty wyniosły 123 382 zł.
Zysk netto wyniósł 8476 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 26 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 133 035 zł w 2022 roku.
• 116 835 zł w 2021 roku.
• 88 909 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8476 zł w 2022 roku.
• 10 569 zł w 2021 roku.
• 228 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative art wynosi 135 597 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 13 001 zł a 332 587 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 119 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 135 597 zł w 2022 roku.
• 126 809 zł w 2021 roku.
• 64 142 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative art wyniosła 183 207 zł.
a
ktywa obrotowe to 183 207 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 183 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 335 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 165 872 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 183 207 zł w 2022 roku.
• 186 945 zł w 2021 roku.
• 176 898 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative art wyniosły 165 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 183 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 165 872 zł w 2022 roku
• 178 087 zł w 2021 roku
• 171 622 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative art wykazała przychody na poziomie 133 035 zł.
Organizacja zarobiła 9587 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1111 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8476 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 222 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1111 zł w 2022 roku
• 2579 zł w 2021 roku
• 71 zł w 2020 roku

Organizacja Creative art wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mobilny Lombard posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.01.2015 jest Mobilny Lombard kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.01.2013 do 05.01.2015 była Makucewicz Rabeei Agnieszka kontrolująca 100% udziałów.