Organizacja Baltic Automotive Technologies osiągnęła 16 260 280 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 251 996 zł. Pozostałe przychody to 8284 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 223 517 zł.
Strata netto wyniosła 971 521 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 629 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 260 280 zł w 2024 roku.
• 17 269 180 zł w 2023 roku.
• 15 490 470 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -240 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -971 521 zł w 2024 roku.
• 230 350 zł w 2023 roku.
• -848 438 zł w 2022 roku.
👀 Zaloguj się by zobaczyć wykres
EBIT i EBITDA
EBIT Baltic Automotive Technologies wynosi -936 tys. zł.
EBITDA Baltic Automotive Technologies wynosi -652 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
335 127 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -935 988 zł w
2024 roku.
• -232 011 zł w
2023 roku.
• -671 723 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
307 027 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -652 346 zł w
2024 roku.
• 67 164 zł w
2023 roku.
• -396 885 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baltic Automotive Technologies wynosi 11 036 827 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 40 650 700 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 309 707 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 036 827 zł w 2024 roku.
• 13 826 864 zł w 2023 roku.
• 11 576 946 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Baltic Automotive Technologies wynosi 3,00%. To oznacza, że firma ma szansę 3,00% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,00% w 2024 roku.
• 3,00% w 2023 roku.
• 3,01% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baltic Automotive Technologies wynosi 3,99%. To oznacza, że firma ma szansę 3,99% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,564% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,99% w 2024 roku.
• 0,65% w 2023 roku.
• 2,69% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Baltic Automotive Technologies charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 3 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Baltic Automotive Technologies wynosi 39 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 650 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 650 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
62 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 39 tys. zł w 2024 roku.
• 240 tys. zł w 2023 roku.
• 151 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 650 tys. zł w 2024 roku.
• 672 tys. zł w 2023 roku.
• 620 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 941 327
zł.
Koszty operacyjne Baltic Automotive Technologies wyniosły 17 187 984
zł.
Wynagrodzenia stanowią 46%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
269 276 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 941 327 zł w 2024 roku
• 7 879 735 zł w 2023 roku
• 6 467 942 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
46% w 2024 roku
•
46% w 2023 roku
•
40% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baltic Automotive Technologies wyniosła 7 515 216 zł.
a
ktywa trwałe to 2 043 763 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 471 453 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 515 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 262 187 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 253 029 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 490 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 515 216 zł w 2024 roku.
• 7 091 927 zł w 2023 roku.
• 7 453 649 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -371%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Baltic Automotive Technologies wyniosły 7 253 029 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 515 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 97%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 920 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 253 029 zł w 2024 roku
• 5 235 026 zł w 2023 roku
• 5 787 028 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 97% w 2024 roku
• 74% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Baltic Automotive Technologies wykazała przychody na poziomie 16 260 280 zł.
Organizacja zarobiła -971 521 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -971 521 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -33 899 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Baltic Automotive Technologies wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Uab "iforta" Spółka Akcyjna Prawa Litewskiego
posiada 76 udziałów,
które stanowią 38.0% firmy.
Ksk Holding Gmbh Z Siedzibą W Köris W Niemczech Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Prawa Niemieckiego
posiada 76 udziałów,
które stanowią 38.0% firmy.
Schank Dariusz
posiada 48 udziałów,
które stanowią 24.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Uab "iforta" Spółka Akcyjna Prawa Litewskiego (38% udziałów)
• Ksk Holding Gmbh Z Siedzibą W Köris W Niemczech Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Prawa Niemieckiego (38% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.01.2013 do 22.01.2025:
• Uab "iforta" Spółka Akcyjna Prawa Litewskiego (38% udziałów)
• Ksk Holding Gmbh Z Siedzibą W Köris W Niemczech Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Prawa Niemieckiego (38% udziałów)