CLASSIC MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000419200
NIP
1182084522
REGON
146108075

Podsumowanie

aktywa
196 tys.
przychód
83 tys.
zysk
22 tys.
wartość firmy
210 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
DĄBROWA
Adres
ŁUŻE, 19
Kod pocztowy
05-092
Rejestracja
2012-04-27
Rozpoczęcie działalności
2012-04-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Classic media osiągnęła 83 140 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 83 137 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 60 755 zł.
Zysk netto wyniósł 22 383 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -66 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 140 zł w 2019 roku.
• 358 963 zł w 2018 roku.
• 216 211 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 43 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 383 zł w 2019 roku.
• 57 641 zł w 2018 roku.
• -64 314 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Classic media wynosi 210 083 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 65 125 zł a 347 334 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 30 545 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 210 083 zł w 2019 roku.
• 517 954 zł w 2018 roku.
• 148 992 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Classic media wyniosła 195 869 zł.
a
ktywa trwałe to 10 068 zł.
a
ktywa obrotowe to 185 801 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 195 324 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 288 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 109 036 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 195 869 zł w 2019 roku.
• 211 198 zł w 2018 roku.
• 106 141 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 30%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 510.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Classic media wyniosły 109 036 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 195 869 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 109 036 zł w 2019 roku
• 147 089 zł w 2018 roku
• 99 672 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2019 roku
• 70% w 2018 roku
• 94% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Classic media wykazała przychody na poziomie 83 140 zł.
Organizacja zarobiła 23 349 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 966 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 383 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 483 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 966 zł w 2019 roku
• 10 455 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Classic media wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bugajska Caroline posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bugajska Natalia posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bugajska Natalia (50% udziałów)
• Bugajska Caroline (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 27.04.2012 do 18.09.2018 był Bugajska Caroline kontrolując 100% udziałów.