MEDIA PUBLISHING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000418506
NIP
6412528481
REGON
242918242

Podsumowanie

aktywa
8 tys.
przychód
0
zysk
-10 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RUDA ŚLĄSKA
Adres
UL. BUKOWA, 13
Kod pocztowy
41-700
Rejestracja
2012-04-19
Rozpoczęcie działalności
2012-04-19
Kapitał zakładowy
45550,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media publishing polska osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9516 zł.
Strata netto wyniosła 9516 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -934 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 1 866 568 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -56 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9516 zł w 2020 roku.
• -874 684 zł w 2019 roku.
• -278 854 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media publishing polska wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 009 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 1 244 379 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media publishing polska wyniosła 7695 zł.
a
ktywa obrotowe to 7695 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7695 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -923 313 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 931 008 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -379 554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7695 zł w 2020 roku.
• 7695 zł w 2019 roku.
• 825 399 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -124%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -45.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media publishing polska wyniosły 931 008 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7695 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12,099%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 931 008 zł w 2020 roku
• 921 492 zł w 2019 roku
• 864 512 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4019.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12099% w 2020 roku
• 11976% w 2019 roku
• 105% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media publishing polska wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -9516 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9516 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9420 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Media publishing polska wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Groborz Jan posiada 902 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 26.04.2021 jest Groborz Jan kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.01.2017 do 26.04.2021 był Nowara Marian kontrolując 89% udziałów.
W okresie od 19.04.2012 do 19.01.2017 najwięcej udziałów posiadał Groborz Jan . Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.